afspraak
Bijzondere collectie monturen

Brilmonturen

Vind je dat alle brillen op elkaar lijken? Niet bij Optiek Verkerk! Bij ons vind je een unieke selectie van karaktervolle merk- en designerbrillen. Van o.a. Theo Eyewear, Lindberg, Götti, Andy Wolf en Anne et Valentin. Omdat ieder mens uniek is. Kom langs en laat je verrassen.

Theo Eyewear

Fris, eigenzinnig en een met tikkeltje humor. Ondeugende monturen met bijzondere levenslust.

Lindberg

Eenvoudig, attractief, functioneel. Deens minimalisme tot in de perfectie doorgevoerd.

Anne et Valentin

Vlot, vrolijk en fantasievol. Dat typeert de monturen van het Franse merk Anne et Valentin.

Götti

Subtiel, tijdloos en toch modern. Dat kenmerkt de monturen van Götti.

Andy Wolf

Comfort, functionaliteit en een gedurfde uitstraling. Anders dan anders dus. Durf jij?

Yellows Plus

Japanse eenvoud en pure vormen. Dit geeft de monturen een krachtig design.

Gloryfy Unbreakable

Het onbreekbare brilmontuur voor de sportieveling en de buitenmens.

Zonnebrillen

Stijlvolle monturen die net even anders zijn.

Kinderbrillen

De leukste en beste monturen.

Gouverneur Prestige

Matsuda

Japans vakmanschap en doordacht ontwerp.

Onze innovaties. Zodat ook jij beter ziet!

Voor het scherpste zicht gaan wij verder waar andere opticiens stoppen. Wat je van ons kunt verwachten? Secuur maatwerk voor dichtbij én verderaf. Ook voor computerwerk of outdoor. Ook voor ‘moeilijke’ ogen. Vertrouw op de expertise van onze gediplomeerde optometristen.

Voor dichterbij én veraf

Met multifocale brillenglazen zie je alle afstanden comfortabel scherp. Geleidelijke overgangen, ruim zicht.

Ontspannen werken achter je pc

Doe je veel computerwerk? De Verkerk Computer Plus voorkomt oogvermoeidheid en andere fysieke ongemakken.

Ideaal bij het studeren

Kijk je veel op schermen en displays? Met Verkerk Smart vermindert je oogvermoeidheid en lees je ontspannen.

De slimme bril voor outdoor-activiteiten

Dé onbreekbare bril voor buitenactiviteiten. Met meekleurende glazen in eigen sterkte.

Reviews

Zo ongelooflijk goed geholpen vandaag door optometrist Janneke. We kwamen uiteindelijk niet achter de oorzaak van mijn dochters visuele probleem, maar toch weer een aanknopingspunt en advies rijker. Een uur onderzoek gehad en hoefde niets af te rekenen. Dat is pas service! Bedankt!

Mess Mattemaker
Professioneel en gekwalificeerd personeel, mooie selectie aan brillen en ontzettend vriendelijke en persoonlijke service. Vanaf het begin voel ik me heel welkom en op mijn gemak, heel erg fijn. Zeker waard voor je geld!

Nicky Bouwmeester
De beste optiek die ik ken ( en ik heb meerdere goede in andere plaatsen gehad) Heel goede service, advies en toffe mensen.

Liza Heijboer
Zeer ervaren opticien! Paar maanden geleden mijn bril laten aanmeten, ze hebben mooie monturen en een heel ruime keuze. Afgelopen week op mijn bril gaan zitten, helemaal plat. Even langs geweest en hij was weer als nieuw! Thanks ;p

Lennard de Lange

Persoonlijk advies

• Van oogmeting tot stylingadvies
  • Alle tijd en aandacht voor jou
  • Op jouw tijd
maak direct een afspraak

Berichten

alle berichten

Oogmeting voor kinderen

Wanneer is het juiste moment om de ogen te testen bij kinderen? Bij kinderen die jonger dan 8 jaar zijn kan de optometrist een screening doen om te beoordelen hoe het gezichtsvermogen is.

Waarom een preventieve meting belangrijk is

Vraag je je weleens af of je nog scherp genoeg ziet? Tijdens het lezen of tv kijken, in de auto of achter je scherm? Preventieve oogmeting is belangrijk.

Optiek Verkerk heeft alles in huis

In onze winkels is alle ruimte voor een gastvrije ontvangst. Onze winkels zijn ook complete servicecentra voor alles op het gebied van brillen en contactlenzen. Een inkijkje in onze locatie in Amersfoort.

Alle soorten en maten contactlenzen

Er zijn veel verschillende contactlenzen op de markt. Zoals harde lenzen, zachte lenzen, daglenzen en nachtlenzen. Wij zijn sterk in maatwerk-contactlenzen.
Webdesign: Inzpire|Webdevelopment: Exitus ICT

Bij welke vestiging wilt u een afspraak maken?

Vestiging Nijkerk
Vestiging Amersfoort

Magazien aanvragen

Bedankt voor uw interesse in ons magazien! U kunt deze gratis aanvragen door onderstaand formulier in te vullen. We sturen het dan binnen enkele dagen gratis naar u op.

Persoonlijke gegevens