afspraak
multifocaal. scherp op
alle afstanden

Multifocaal glas, voor dichtbij én veraf

Zie je minder scherp op je mobiel? Wordt het lezen lastiger? Of het computerwerk? Dan komt een leesbril misschien in zicht. Maar draag je ook al een bril voor veraf? Dan is Verkerk Multifocaal dé oplossing. Met onze multifocale (of: varifocale) bril zie je op alle afstanden weer comfortabel scherp.

Wil je ook scherp zicht op alle afstanden?

Multifocale bril op maat voor jouw ogen

We maken de multifocale bril secuur op maat voor jouw ogen. Onze glazen hebben drie scherptegebieden van veraf naar dichtbij. Ze volgen de oogbeweging en corrigeren daardoor het hele gezichtsveld. Je geniet van scherp zicht met vloeiende overgangen. Wát een ontspannen kijkcomfort.

Een montuur dat uniek is. Net als jij.

Jij bent uniek als mens. Dus waarom zou je genoegen nemen met een doorsnee bril die overal verkrijgbaar is. Bij ons vind je een unieke selectie van karaktervolle monturen. Wat te denken van merken zoals Theo, Lindberg, Götti, Andy Wolf, Yellows Plus en Anne et Valentin.

Voor dichterbij én veraf

Met multifocale brillenglazen zie je alle afstanden comfortabel scherp. Geleidelijke overgangen, ruim zicht.
Wil je weten wat een multifocale bril voor jou kan betekenen?

Welkom in Nijkerk of Amersfoort

Zoek je een multifocale bril voor dichtbij én veraf? En wil je graag het scherpst mogelijke zicht? Welkom bij Optiek Verkerk, de kwaliteitsopticien met vestigingen in Nijkerk en Amersfoort.

Voor elke activiteit de beste bril

Voor elke activiteit hebben we een passende kijkoplossing. Voor dagelijks gebruik, computerwerk, kijken op een beeldscherm of display en outdooractiviteiten. Perfect op maat voor jouw ogen, voor het scherpste zicht.

Ontspannen werken achter je pc

Doe je veel computerwerk? De Verkerk Computer Plus voorkomt oogvermoeidheid en andere fysieke ongemakken.

Ideaal bij het studeren

Kijk je veel op schermen en displays? Met Verkerk Smart vermindert je oogvermoeidheid en lees je ontspannen.

De slimme bril voor outdoor-activiteiten

Dé onbreekbare bril voor buitenactiviteiten. Met meekleurende glazen in eigen sterkte.

Reviews

Professioneel en gekwalificeerd personeel, mooie selectie aan brillen en ontzettend vriendelijke en persoonlijke service. Vanaf het begin voel ik me heel welkom en op mijn gemak, heel erg fijn. Zeker waard voor je geld!

Nicky Bouwmeester
De beste optiek die ik ken ( en ik heb meerdere goede in andere plaatsen gehad) Heel goede service, advies en toffe mensen.

Liza Heijboer
Zeer ervaren opticien! Paar maanden geleden mijn bril laten aanmeten, ze hebben mooie monturen en een heel ruime keuze. Afgelopen week op mijn bril gaan zitten, helemaal plat. Even langs geweest en hij was weer als nieuw! Thanks ;p

Lennard de Lange
Zo ongelooflijk goed geholpen vandaag door optometrist Janneke. We kwamen uiteindelijk niet achter de oorzaak van mijn dochters visuele probleem, maar toch weer een aanknopingspunt en advies rijker. Een uur onderzoek gehad en hoefde niets af te rekenen. Dat is pas service! Bedankt!

Mess Mattemaker

Persoonlijk advies

• Van oogmeting tot stylingadvies
  • Alle tijd en aandacht voor jou
  • Op jouw tijd
maak direct een afspraak

Berichten

alle berichten

Oogmeting voor kinderen

Wanneer is het juiste moment om de ogen te testen bij kinderen? Bij kinderen die jonger dan 8 jaar zijn kan de optometrist een screening doen om te beoordelen hoe het gezichtsvermogen is.

Waarom een preventieve meting belangrijk is

Vraag je je weleens af of je nog scherp genoeg ziet? Tijdens het lezen of tv kijken, in de auto of achter je scherm? Preventieve oogmeting is belangrijk.

Optiek Verkerk heeft alles in huis

In onze winkels is alle ruimte voor een gastvrije ontvangst. Onze winkels zijn ook complete servicecentra voor alles op het gebied van brillen en contactlenzen. Een inkijkje in onze locatie in Amersfoort.

Alle soorten en maten contactlenzen

Er zijn veel verschillende contactlenzen op de markt. Zoals harde lenzen, zachte lenzen, daglenzen en nachtlenzen. Wij zijn sterk in maatwerk-contactlenzen.
Webdesign: Inzpire|Webdevelopment: Exitus ICT

Bij welke vestiging wilt u een afspraak maken?

Vestiging Nijkerk
Vestiging Amersfoort

Magazien aanvragen

Bedankt voor uw interesse in ons magazien! U kunt deze gratis aanvragen door onderstaand formulier in te vullen. We sturen het dan binnen enkele dagen gratis naar u op.

Persoonlijke gegevens